Pages

Subscribe:

Free Halloween Printables: Coffin Treat Box

printables ליל כל קדושים בחינם, תיבת תענוג ארון
Printables ליל כל קדושים חינם: התיבה התייחסה קופין
• כרטיסי לבנים
• מספריים
קלטת דו-צדדים • או דבק
• קליפים נייר (אופציונלי)
בראוני ...

            אמא שלי ועצב תיבת תענוג הארון הזה, כי אנחנו צריכות להביא קינוח כיף למסיבת ליל כל קדושי משפחה. באתי עם רעיון שיש שלדים בראוני בארון אבל לא הצליח למצוא שום תבניות התיבה ארון גדולים מספיק כדי להחזיק בראוני עבה, כדי שיצר שלנו. יצר תיבה שלנו, כך שזה יהיה עמוק מספיק ומספיק זמן לשלדים בראוני שלנו כדי שיתאים בצורה יפה. לגבי הגודל "ארוך, 2.75" שאתה ובמקרה, צעדי -6 רחבים, ו -1.5 "עמוק. ובכן, הם היו בהחלט להיט במסיבה שלנו ולכן אנחנו רוצים לחלוק את תבנית התיבה שלנו עם כולכם! אנו מקווים שנמצאים אותם שימושיים להחזיק כל תוהה התיבה כ מיני פינוקים ליל כל קדושי מפלגה, טוב, או ממתקים. ואם אתה רוצה לנסות רעיון לעוגיות שלד שלנו, יש לנו הוראות לזה על המחצית שנייה של דף זה. אנו מקווים שהם יהיו להיט במסיבה שלך יותר מדי!
קלי
מחיצה-קו
white10
white10
printables ליל כל קדושים בחינם, תיבת תענוג ארוןמחיצה-קו
חלל
חומרים-ליל כל קדושים
חלל




חלל
מחיצה-קו
הוראות-ליל כל קדושים
step1
ראשית, בחר שמכסה שאתה רוצה להשתמש. יש לך בחירה בין מכסה שאומר "מוות על ידי שוקולד" או שיש מכסה רגיל שאומר רק "RIP" אם אתה לא מתכוון במילוי תיבה עם איזה שוקולד.
לאחר שהחליט, להדפיס את קובץ PDF של  המכסה "מוות על ידי שוקולד"  או  המכסה רגיל  על קרטון לבן.
לחתוך לאורך קווים שחורים מוצק ומקפל על קווים מקווקווים שחורים.
לאחר מכן להדפיס את  תחתי ארון  על קרטון לבן גם כן. התחתון הולך גם עם מכסה.
חלל
printables ליל כל קדושים בחינם, תיבת תענוג ארון
printables ליל כל קדושים בחינם, תיבת תענוג ארון
printables ליל כל קדושים בחינם, תיבת תענוג ארון
Step2
דבק או קלטת כל כרטיסייה לחלק פנימי של תיבה. אם אתה משתמש בדבק, ייתכן שירצו להשתמש באטבי נייר להחזיק את הכרטיסיות במקום תוך דבק מתייבש. אנחנו השתמשנו קלטת דו צדדי רק בגלל שזה הרבה יותר מהר. תיבה שלך עכשיו להשלים! לא היה כל כך קל!? עכשיו למלא עם סוכריות שוקולד או שלד בראוני לקצת כיף ליל כל קדושים מפחידים לכל שדונים קטנים שלך.
מחיצה-קו-דק
printables ליל כל קדושים בחינם, תיבת תענוג ארון
אם אתה רוצה לשים בראוני בתוך כל תיבת תענוג כפי שמוצג בתמונה, הנה מה שאתה צריך לעשות:
ראשית, לאפות את העוגיות על פי הוראות שעל קופסה. טיפ חשוב הוא בשורת מחבת עם נייר קלף. שאר על 2 "של נייר קלף נוסף משני צדדים. בדרך זו תוכל להרים בקלות את עוגיות מתבנית אפייה ולחתוך אותם לפי צורך, כאשר הם התקררו.
ברגע שעוגיות התקרר, למשוך אותם אל מחוץ למחבת באמצעות נייר קלף נוסף בצדדים והניח אותם על מגש מתכת לקירור. להדפיס את  התבנית בראוני / קלף (קובץ PDF)  (הכולל גם את תבנית קלף כפי שיוסבר להלן). לגזור תבנית זו ולהשתמש בו כמדריך לחיתוך עוגיות ברגע שהם התקררו לחלוטין. בדרך זו, בראוניס שלך יתאים בצורה יפה בקופסות. אתה אמור להיות מסוגל לקבל 4 ראוניס אם אתה משתמש 8 "x 8" מחבת.
ברגע שעוגיות כבר לגזור, לצייר על שלד. תהיה עליך צינור של זיגוג לבן לעשות את זה. שלד יכול להיות פשוט או מורכב כמו שאתה רוצה לעשות את זה. אם אתה אוהב את המראה של שלד שלנו, להשתמש בתמונה כמדריכה להעתיק. אנחנו רק משמשים קצה עגול פשוט על צינור של זיגוג לבן.
עכשיו, לפני שאתה מציב את עוגיות בקופסות, אתה רוצה בשורת תיבות תענוג בנייר אפייה, כמו גם, כך תיבות לא מקבל שמנוני. אנו מספקים תבנית לזה גם כן! הדפסה ולגזור את  התבנית בראוני / קלף  אם ויש לך כבר לא, ואת עקבותיו על נייר הקלף. בדרך זו יהווה נייר היפה לתיבה, הגנה על תחתית ודפנות. חלק זה לא חייב להיות מדויק, אבל תבנית צריכה לספק מדריך טוב לגודל הנכון של נייר קלף.
לאחר שלדים נעשה, למקם בזהירות לעוגיות בנייר אפייה לכל תיבה. עכשיו צד טוב תוצרת בית רפאים אלה מוכנים להפחיד קצת כיף לליל כל קדושים.
הוריד פוקר נייד

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה